عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1396
بازدید : 15
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

نرم افزار مالی شایگان سیستم به صورت یکپارچه است به‌طوری‌که ارتباطات و دسترسی بین امکانات مختلف برنامه برای کاربران به یک مزیت تبدیل‌شده است.

نرم افزار مالی دارای محیط کاربری مناسب و راحت برای کلیه کاربران است. وجود راهنما در هر بخش نرم افزار مالی کار کردن با آن را آسان نموده است.

در نرم افزار مالی شما به دو روش قادر به ثبت کالاهای خود هستید.

برای راحتی هر چه بیشتر کاربران در نرم افزار مالی نمودار سطحی کالاها فراهم آمده است که امکان مشاهده کلیه کالاهای ثبت شده در سیستم و همچنین امکان ایجاد کالای جدید وجود دارد.

در نسخه‌های ویژه نرم افزار مالی امکان گروه‌بندی کالا در سطوح نامحدود برای کاربران فراهم آمده است.

در بخش اطلاعات کلی کالا نرم افزار مالی شما قادر به ثبت اطلاعاتی مانند کد کالا، کلاس کالا، تعیین نوع قیمت‌گذاری، نام کالا، بارکد کالا، گروه کالا، توضیحات اضافی کالا، تعیین قیمت فروش، تعیین قیمت مینیمم و ماکزیمم، پیش‌فرض تخفیف ردیف، تعیین چندین واحد فروش با تعیین ضریب، امکان تعیین وابستگی میان واحدهای شمارش، تعیین عرضه‌کننده اصلی، مینیمم و ماکزیمم موجودی، در صورت لزوم تعیین دو نماینده فروش، تعیین انبار پیش‌فرض و تاریخ ایجاد هستید.

در بخش اطلاعات جزئی کالا نرم افزار مالی اطلاعاتی مانند تعیین عکس برای کالا مورد نظر، تعیین وزن و حجم کالا، مبنای محاسبه قیمت فروش که بسته به نیاز خود می‌توانید از منوی انتخابی موجود روش محاسبه مورد نظر خود را انتخاب کنید همچنین می‌توانید علاوه بر تعیین مبنای محاسبه، درصد و یا مبلغ ثابتی را نیز به مبنای محاسبه تعیین شده اضافه نمایید، دیگر اطلاعات قابل ثبت در این بخش اعمال هزینه‌های ثابت ، تعداد روز تاریخ انقضا، انتخاب سرفصل حساب است.

در بخش کاردکس تمامی گردش‌های کالا در انبار قابل مشاهده است.

در نرم افزار مالی شما قادر به تعیین کالای جایزه، کالا پیشنهادی، کالا مشابه برای کالای مورد نظر خود هستید.

تعریف سریال برای کالای مورد نظر از دیگر امکانات نرم افزار مالی است.

تعیین نوع قیمت‌گذاری در نرم افزار مالی شایگان به سه صورت میانگین، استاندارد، FIFO قابل تعیین است.

برای کالاها در هنگام صدور فاکتور می‌توانید درصد مالیات و عوارض بر ارزش افزوده را فعال نمایید و گزارش‌گیری‌های مورد نیاز مربوطه را از نرم افزار مالی تهیه نمایید.

درصد تعیین شده برای مالیات و عوارض بر ارزش افزوده برای کالاها و گروه‌های کالایی مختلف در طی سال‌های مختلف قابل تغییر است.

 

 





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی , نرم افزار حقوق دستمزد ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ شایگان سیستم خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار حسابداری شایگان سیستم و آدرس shygunsys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com